Neslihan16 Peki arkadaşlar hayat hastanesini öneren var mı ? Muayene ücreti 85 TL, normal ve sezaryen doğum farketmiyor ücreti 1.800 TL miş. Fiyat olarak uygun gibi...
Busvey1616 Neslihan16 bence uygun bi arkadaşın orada yaptı doğum çok memnun bende Bursalıyım orada allah nasip ederse doğum yapcam inşallah tabi benim için daha etken hastane henüz kararsızım da
Gulsenkaragoz Neslihan16 ben dogumumu orada yaptim gayet memnun kaldim içiniz rahat olarak gidebilirsiniz
EmelBabacan Neslihan16 ben ıkı gün önce gittim erken dıye doğumu sormadım ama muayene için sigortalıyım 70 tl aldılar
Neslihan16 Busvey1616 Benim için de çok erken daha 2 aylığım :) Ama şimdiden araştırmalara başladım :)
Neslihan16 EmelBabacan Hmm eşiniz sendikaya üye mi acaba sendikada çalışan eşler için de 75 tl ücret alıyorlarmış kuzenim gitti öyle söyledi. Hangi doktora gittiniz memnun kaldınız mı peki ?
EmelBabacan Neslihan16 nazmiye şentürk hanıma gitti tavsıye üzerine ve çok mennun kaldım çok yoğun ama ilgisi iyi
Sema166 Sema166 Gidenler öyle söyledi canım bende cuma gidicem benimde canım sıkıldı keşke yılbaşından sonra yapsalardı zamı yılın ortasında garip oldu
Neslihan16 Sema166 Yılbaşından sonra da olursa yandım doğumum 27 ocakta nasipse. Bana devlet hastanesi yolları gözüküyor gibi 😀
Merve1987 Muayene ücreti 100 tl olmuş arkadaşlar cuma günü gittim eşimin çalıştığı kurumla anlaşması olduğu için 88 tl verdik biz.doğum 2200 tl.
Drkveannesi Sema166 anlaşmalı olanlar da 1800 diye söylemişlerdi. Bende nasipse orda Doğum yapıcam zam geleceğini öğrenince erken ödeme yaptık Haziran’dan önce .. İyi ki yapmışız muayene de anlaşmalılara 75 ti oda çok zamlanmış
Neslihan16 Merve1987 Benim eşim Tofaşta çalışıyor sendikanın anlaşması oluyor çoğu hastaneyle. Umarım doğum indirimi vardır. Siz sorup bilgi verir misiniz?
Sema166 Merve1987 Canım türk metal sendikasımı senin de anlaşman ben aradığımda muayene fiyatı bu kadr yüksek değildi
Merve1987 Neslihan16 bi sonraki randevum 1 ay sonra 🙈 ama sorarım bu postu tekrar bulursam yazarım ☺️
Gulsenkaragoz Neslihan16 canim bizimde tofastan indirimimiz vardi anlasmayla yapiyorlar hemturk metal hemde alyansti galiba tamamlayico saglik sigortasi biz turkmetalden yararlandik 300 tl indirim yaptilar dogum ucreti uzerine ek parada almiyorlar
Merve1987 Sema166 hayır canım benim eşim belediye çalışanı.sendika yok henüz belediye yeni yaptı bu anlaşmayı. Bi sonraki randevumda sorucam tam olarak inşallah.
Drkveannesi Merve1987 Belediye Çalışkan’larına normal ücret uygulamalarının %15 indirim yapıyorlar. Doğum ücreti 2200 olduğuna göre şuan ki anlaşmalılara 1800 diye biliyorum