schulemiss1 isimsizbiranne benim kendi sancim vardi ve suni de verdiler . Sureci hizlandiriyorlar biraz yogun agri o kadar. Dayanamayacagimz yük vermiyor rabbim. Korkunun bi faydasi yok yavrunuza kavusacaginizi düşünün sadece hepsi geciyor ve unutuluyor.
Gamzebrk isimsizbiranne doğumdan sonra bende aşırı bel ağrısı oldu zaten etkisini 2 saat gördüm kontrole gttgmde doktorum iğneden dolayı ağrı cektgmi kısa bir zaman içinde gececgni belirtti ama 1 1 buçuk ay bel ağrısı çok fazla yaşadım
isimsizbiranne Rolria hepsini yapıyorum vakti belli tabi gelceği zamanı biliyor onu bekliyor 😔 sağlıkla gelsinler de geç olsun güç olmasın 🥰