Ya o kadar saçmaki benim kayinvalidemde çok ama çok değişik biridir.Eşi vefat ettikten sonra baskalarının yaninda bana senin karnındaki benim kocam artık demişti gülerek.Niyet ne olursa olsun o kadar çirkin ki , kız anneleri kesinlikle böyle birşey yapmıyor ama çevremde ne kadar kayinvalide varsa gerçekten gelinlerinden nefret ediolar neredeyse sebepsiz yere ve canıni skmak için herşeyi söylüyorlar.Saygi sadece yaşı büyük diye gerekmez kesinlikle ve kesinlikle sana saygisizlik yapana bu zamanda yerini bildireceksin kim olursa olsun.Yoksa tepene de çıkar çocuğunu da sahiplenir.Görüyoruz o kadar torununa kendisine anne dedirten kayınvalideler bile var.Sırf inat olsun diye herşeyide yapıyorlar.Benim edindiğim en büyük tecrübe kayınvalideler kesinlikle oğullarını kıskanıyor başka izahi yok.Bunun içinde davranışları akla mantığa sığar davranıs değil.Öyle olsalar kimse hamile kadına espriylede olsa çocuk dogunca biz alcaz biz bakıcaz demez