Yahu öyle sey olur mu espri yapmıstır. Ben tek cocugum annem de bana doguruyon o cocugu size vermicem diyor gülüyoruz geciyoruz. Bu kadar sinir olacak ne var anlamadım. Demek ki bebegi cok benimsemişler ne güzel. Hic kimse cocugu kimse annesinden koparamaz bu kadar takılmayın.