Sureyyakaraca bahane aramışlar açıkçası evet normalde arabayla dışarı çıkmak yasak yürüme mesafesine sadece cikiliyo market fırın normal de yasak böyle ama dışarı bakıldığı zaman herkes dışarda yasağın adı var kendi yok itiraz hakkınız varsa bi o yolu deneyin bence ya az para deil sonuçta iki kişiye güzel bi ceza yazmışlardır