Sureyyakaraca İyi günler hanımlar Eşimle markete giderken ceza yazdılar, markete gidiyoruz dememize rağmen yasak var dediler, o zaman marketlerde kapatılsın, Neyse sorum şu Bize bir kağıt falan vermediler nerden bakıcaz yazıldığına, başına gelen varmı?
mmavi Sureyyakaraca Aa sasirdim, market firin diye herkes sokakta cunku. Yazmiyorlar. iki kisisiniz diyemi acaba? e devletten gorebilirsiniz sanirim.
depsizoo Sureyyakaraca e devletten bakabilirsin canım ama markete giderken yürüme mesafesiyse ceza yazma hakları yokki
Asya_2402 Sureyyakaraca Hangi şehirdesiniz? Bugüne kadar hiç duymadım markete,fırına giderken ceza yazdıklarını :(
Suheyla06 Sureyyakaraca millet market diye sokakta fink atıyor ellerine poşet alıp kapı kapı geziyor ama asıl markete gidenlere ceza kesiyorlar 🤦🏻♀️
Mlsa2530 Sureyyakaraca arabayla mı gidiyordunuz arabayla yasak çünkü sadece yürüme mesafesi serbest. Ceza da e devlete düşer 24 saat içinde ordan bakın. Geçmiş olsun
CansuDRY Gizem19 Midyat’ta herkes sokakta. Buraya yasaklar hiçbir zaman uğramadı. Cimer’e şikayet ettim ama aylar oldu, dönüş olmadı.
Bsmlh Sureyyakaraca aaa nasıl ya yürüme mesafesi bakkal gidiliyor artı cuma saatı camıye bile izin verdıler ay e devletten bakın itiraz oluyormu acaba
Feyza-nur Bsmlh bizim burda herkes cumaya gitti valla bende şaşırdım ama serbestmiş markette serbest yürüme mesafesinde
hanzadeee Sureyyakaraca artik oto boka ceza yaziyolar devlette para yok cikmayin sakin yasak gunleri affetmiyolar artij kamerayla bile ceza yaziyolar bakip evden cikanlari maleseff
Sblatc Sureyyakaraca dün burda da anons yaptılar her evden 1 kişi markete gitsin diye ondan olabilir malesef. Bende anlamıyorum millet dışarda rahatça dolaşıyo bi şey olmuyo yasak günleri. Artık kime denk gelirse malesef
CansuDRY Sureyyakaraca Acaba 2 kişi gittiğiniz için suistimal ettiğinizi düşünmüş olabilirler mi? Çünkü markete tek kişi de gidilebilirdi.
Leylaalin Sureyyakaraca Acaba siz yakın markete değil de uzak yeremi gidiyordunuz çünkü çevre market fırınlara yasak değil