kelebegimm07 siractuba Hastaneden çok soğudum cnm tek dertleri para. Doktorum iyi ama o hastaneye daha 5 kuruş veremem valla
Minnakbiranne1 kelebegimm07 bende vitaleye yeni başladım daha hastane hakkında kötü yorum çok duymuştum
kelebegimm07 Minnakbiranne1 devlet hastanesinden farkı yok paranla rezil oluyorsun valla. Her şikayette serum takmaya çalışma çabaları.. bı serum 250tl… Ve gereksz yere taktriyorlar. İyice soyguncu olmuşlar
Adilenur siractuba Fatih bey gerçekten çok iyi bir doktor insanı rahatlatan bi yönü var 12+5tek yumurta ikizlerin gebeyim çok iyi bilgilendirme yapıyor ve çok ilgili ve nazik …