Arkadaşlar bu hastaneye gidip harbi harbi memnun kalan var mı,? Ben bu hastaneden vazgeçiyorum artık benim için bitti. Doktorumdan üzülerek ayrılıyorum hastane yuzunden çok memnundum doktorda ama mecburum o hastaneye 5 kuruş yedirmem bu saatten sonra.Para sağlıktan daha önemli bu hastane için işleri güçleri para. Onerebileceginiz bilindik doktor hastane var mı?