Mom040 Kahvela Şimdi baktım tekrar almak istediğimde bende de olmadı, demek ki önceki alışverişlerimden dolayı verdikleri bir indirimdi.
gizemozdemir1990 Kahvela yatasin sitesinden aldim. 24 is gununde geliyomus sagolsunlar🤦🏻♀️ 268 tl ye aldim ben, trendyolda kalmamisti bende endiselendim bulamam bidaha diye. Zamaniniz varsa indirim bekleyin.
kucuktosbik27 Kahvela https://ty.gl/woac4lm Ben bunu aldım içi pamuk dolgulu çok güzel 6 7 aya kadar rahat kullanılıyor gün içindede oturma odasında bunda yatırmayı düşünüyorum kaldırırken yatırırken uykusu dağılmaz hemde çok başarılı bir ürün orta sertlikte omurga için sağlıklı. Kendi bazamın ayaklarını söktürdüm yoykoyu yanına koydum üstünede bu yatağı bildiğiniz yan yaba yatıyo gibi duruyo bizimde az kaldı doğumumuza her gün bakıp bakıp seviyorum çok güzel🥰 aynı isimde instagram adreside var bazen fiyat farkı oluyor orayada bakabilirsiniz
Kahvela kucuktosbik27 çok güzelmiş gerçekten ama benim bütçeyi biraz zorlar 😅 siz güle güle kullanım huzurla uyusun yavrunuz içinde inşallah 🥰
kucuktosbik27 Kahvela inşallah canımben indirimden almıştım kılıfla birlikte 310 tl idi şimdi baya arttı fiyatı ama instagram sayfasında daha uyguna satıyolar düşünen varsa baksın faydası olur belki☺️