Kahvela Merhaba kızlar 🎈 ben yoyko park yatak aldım ama içine ekstra yatak alsam mı almasam mı kararsız kaldım. İçindeki yatağı bi kaç arkadaşıma gösterdim kimisi bu yeterli dedi kimisi mutlaka yatak Alman lazım dedi. Doğumuma az kaldı alacaksam kısa süre içinde sipariş vermem lazım yardımcı olur musunuz ☺️☺️
Writebirds Kahvela bende aynısından aldım banada yetersiz geldi ekstra alınması gerekiyor bence yataşın twiny sünger yatağını aldım dün hatta geldi gayet güzel indirimden 177 TL ye aldıım
bebishmom Kahvela ben de çok kararsız kaldım. Bakalım ilk 3 4 ay reflü yatağını koyacağım. Ondan sonra kesin kararımı veririm
Alev16 Kahvela bende park beşik düşünüyorum kraft Compass olanı cok begenmiştim yoyko olanda şimde trendyoldan baktım bu modelde cok güzelmiş
Kahvela Writebirds forumda genelde bu markayı önermişler hangi siteden aldınız şimdi hepsiburadaya baktım 206 lira
Kahvela bebishmom bende babynestle mi kullansam diye düşündüm ilk aylar için ama yatak alınması gerekirse ilk günden itibaren ona yatsın diye de düşünüyorum 😅 kararsızlık 😋
Writebirds Kahvela aynen hepsiburadadan aldım fiyatları değişiyor ben takipte kaldım hep ilk Bi kere düşmüştü kartla aldığım için pazartesiyi beklemek zorundaydım bir günde stokları bitmişti sonra 15 gün vs bekledim tekrar stoklarla geldi indirimle birlikte anında aldım 🤣
Kahvela Alev16 aslında bütün park yatakların işlevi aynı açıkçası hep marka bedeli olarak görüyorum ben. Bu yatağı tercih etmemin en büyük sebebi anne yanı olma özelliğiydi 😘 sizin dediğiniz park yatağı hiç araştırmadım Kraft ve yoyko arasında kalmıştım hep
Kahvela Girlsmomm peki aldığınız yatağı direkt içine mi yerleştirdiniz yoksa park beşiğin yatağının üzerine mi koydunuz
gizemozdemir1990 Kahvela bende yoyko park yatak aldim. Icine de yatastan twiny yatak aldim ama yatas sagolsun stoksuz calisiyormus, yatagin gelmesine maalesef baya sure var. reflu yatagi da alacagim, ilk onda yatiririm diye dusunuyorum
Kahvela gizemozdemir1990 mağazadan mı aldınız mağazadan alınca öyle geç geliyormuş sanırım ne kadara aldınız acaba
gizemozdemir1990 Kahvela yatasin sitesinden aldim. 24 is gununde geliyomus sagolsunlar🤦🏻♀️ 268 tl ye aldim ben, trendyolda kalmamisti bende endiselendim bulamam bidaha diye. Zamaniniz varsa indirim bekleyin.
BirMuallime Kahvela ben de yoyko aldım içindeki mat yetersiz bence yataşın yatağını öneriyorlar ben de onu almayı düşünüyorum şimdilik reflü yatağında yatacak zaten bir süre sonra yatak almayı düşünüyorum
Melek-16 Kahvela içindeki yatağı baya ince. Reflü yatağıyla bile benim yanıma denk gelmeyecek.hem yükseklik hem de bebişin rahat yatması için yatak şart bence. Yatak almayayım diyorsanız yün yorganlarla ufak bir yatak yapılabilir☺️
Mom040 Ben de içine daha bugün yataş twiny aldım, 206 liraya düşmüş trendyolda da hepsi burada da ama hepsi buradada ekstra 20 lira indirim vardı belki sizin de vardır. 186′ya almış oldum.
Kahvela Mom040 20 lira indirim ödeme ekranında mı düşünüyo acaba sepete atınca 206 lira olarak gözüküyo çünkü
Melek-16 Kahvela hiç bilmiyorum valla ne desem yalan olur🤷🏻♀️ Anam babam usulü neden olmasın diye düşündüm ben de😅