Pambix esraemreee Bebisiniz erkekse oluyor daha çok 😊 benimde öyleydi oğlumda tüylendi göbeğim..doğumdan sonra normallesti..şimdi hsmileyim yine tuylendim acaba yine erkek mi diyorum😅
rmeysaa12 esraemreee o dert bende de var ama. Doğum yapan arkadaşlarım doğumdan sonra döküldüğünü söylüyor ☺️
eylul02 Aynı dertten muzdaribim 😔aldıran var mı peki ben aldıracaktım ama kararsız kaldım birşey olur diye