esraemreee Kızlar sizinde göbeğiniz kıllandımı. Göbeğinde tüğ bile olmayan biriydim. Ama şuan aşırı derece kıl var ? Sizler nasılsınız
Nurcanakkaya esraemreee 30 a kadar sabrettim sonrası felaket olmuştu dayanamadım artık sürekli kontrole gidiyorum bastım ağdayı
Dry34 🙋🏻♀️ Daha şimdi bakıyordum , alsam mi ağda ile düşündüm bile . 14 haftalık oldum ama göbeğim kıllanmiş birde siyah siyah 🙄🙄 buradan okuyordum krem yağ vs sürüncede oluyor diyenleri ben daha hiç birşey uygulamdım ama kıllandım…😌😌
Nundiyebiri Dry34 ben şeye inanıyorum doktorlar ultrasondan bakmak için bir jel sürüyorlar ya acabamı diye düşünmüyor değilim
Cevirmenannee esraemreee ay benimde vücudumda ki tütler döküldü hep çok yavaş ve çıkıyo alıncada artık🙈
Bircen_12 Benimde hiç yokken karnımda tüyler oldu dökülür mü dökülmez mi diye düşünürken aldim ağda ile 🙊
e_doga esraemreee doğuma kadar bile kalmıyor emin olun . Ben hem beyaz tenliyim hem de dediğiniz gibi hiç tüy kıl nedir bilmem. Göbeğim de öyle tüy çıktı ki inanamadım şu an 36. Haftadayım karnıma masaj yaparken bile dökülüyor 😀 sakın almayın doktorum da alma demişti iyi ki dinledim
Nurcanakkaya Betulnuri normal ya ne çok az ne çok fazla ama ben normaldede çok fazla kıla tüye sahip biri olduğum için bana az geliyor 😅
Motherhoodie esraemreee benim ilk gebeliğimde de çıkmıştı maalesef dökülmüyor onun üstüne bunda da çıktı ama almaya üşeniyorum belki doğuma az zaman kala alırım
Mom8899 esraemreee Evet öncesinde hiç yoktu. Sarışın olmama rağmen simsiyah oldu göbeğim ve etrafı, yakında kurt adama dönüşücem 😂