Minik_kalplim_ korkma canım ben de 19+4 üm ve arada bir hiç haraket etmediği oluyor.
Çoğunlukla bebekler anne kareket ederken uyurlar anne hareketi kestiği zamanlarda vururlarmış. Bu dönemde uyuduklarımiçin kareket etmeye biliyorlar. Korkma tabi içini rahatlatmak için doktora git istersen.🥰❤️