Celiklibusee Biranne2 vileda turbo kullanıyorum ben pedallıdan biraz yükselmiş fiyatı ama memnunum 1yıldır kullanıyorum baslıgını degiştirip
Annecik_ Celiklibusee hah benim kullandığım da bu ben 8 yıldır kullanıyorum bana mısın demedi ucu kötü olunca yenisini alıyorum normalde çamaşır makinesine atıyorum yıkanıyor
Filiz161 Biranne2 ben aldım ama çok yorucu her defasında yıka sil hele de çocukla hiç olmuyor sürekli tepende. Ben onu duvarlari silmek için kullanıyorum
fatmaa3440 Biranne2 viledanınkini kullanyrm ayakla basmalı 4 yıldır fıstık gibi maaşşallah diyim fiyatı uçmuş annem benm üstüme kaç defa kırdı ucuz alıyo güya ama benmkini geçti 😅😅
Suheyla06 Biranne2 hahahahs aslında en güzeli elle silmek elle silmeyi çok severim ama hamile olunca mecbur yalap şap sil geç 😂
lifeofmybaby Biranne2 ben silva kullanıyorum 3 lü setini. Bir araştırın derim mükemmel temizlik. Aynı elle silinmiş gibi yapıyor
ezos Biranne2 Vileda turbo var ayağınla basıp ceviriyorsun ne leke bırakıyor ne toz her zeminde çok iyi malzemesi de çok kaliteli elle bile anlıyorsun ucuzlardan alıyorduk hep 3 5 ay sonra çöp oluyordu bundan çok memnunum şimdi 🙏
ilkannelikkk Biranne2 parex fısfıslı mop kullanıyorum memnunum. Pis yeri silmeye çalışırsak tabiki arkada saç tüy vb bırakır evi süpürdükten sonra silince tertemiz yapıyo viledalardan çok daha pratik ve yer kaplamıyo.
Annecik_ Biranne2 viledanın pedallısını evlendiğimde aldım 8 yıl oldu taşşş gibi maşşalah hala biraz pahalı diğerlerine göre yedek mopu da öyle ama değiyor gerçekten diğer moplara göre ucu daha dolgun mis gibi siliyor tavsiye derim
elifkrsbn Biranne2 Annecik_ vip Ahmet’in premium setini almıştım 2senedir kullanıyorum ne toz ne kir bırakıyor sadece kapı eşiklerine gelince kendim bezle alıyorum o kadar çok memmunum 🙏
Celiklibusee Annecik_ evet ben yıkattıktan sonra biraz da kurutma makinesine atıyorum üzerindeki saçlar kıllar da gidiyor😂
Filiz161 Minnosunannesiii valla ben çok rahatım elim ayağım resmen önceden elle sildigim için heralde
Annecik_ Celiklibusee zaten güzel mopun yapısı saçı topluyor ama bırakıyorda zaten güzelce süpürünce gerek kalmıyor bazen para yalan söylemez derler pahalı ama 8 yıl oldu bak taşş
Yorgunanne13 Biranne2 mopla silmeyi asla sevmiyorum elimle silince içim ferahlıyor sanki mop pis bırakıyor gibi geliyor tercih meselesi tabi😘
Zeynep51_ Silvanın mopunu aldığımdan beri bir yıldır o kadar rahat ettm ki alın aldırın derim, elde silmiş gibi içim rahat. Birkaç hamlede zemin duvar cam halloluyor evladiyelik bir ürün bence. Farmasinin genel temizleyicisi ile kullanıyorum
Annecik_ Zeynep51_ ben camlarım için istiyorum balkondaki katlanır camlar için tavsiye eder misiniz boyum yetişmiyor başım da dönüyor bakarken