Bende doktoruma sorduğumda artan kan hacminden demişti, normal diyor yani. Biliyorsunuz zaten kadın doğumcular genelde her şeyi normal karşılıyor ya da benim gittiğim doktorlar öyleydi😂 4 ay mide bulantısından kan kusuyordum doktora diyordum süpeerr bu her şeyin yolunda gittiğini gösterir diyordu🤷🏼♀️😂😂 şimdi başım ağrıyor diyorum yine normal kasıklarım ağrıyor diyorum yine normal hep normal🤷🏼♀️