GzdeBilgeYlmaz Selam Kızlar 20+1 iz son günlerde uzanırken bacağıma kramp giriyor... aman Allahım nasıl bir acı anlatamam 1 dk felan sürüyor sonrasında bacakta ağrı🤕 sizlerde yaşadınız mı ne eksikliğinden oluyor bu kramplar şuan bile girdi o acıyla hemen yazdım buraya 😞
Aysun2834 GzdeBilgeYlmaz cnm o haftalarda bende de başladı doktorum magnezyuma başlattı doktoruna bir danış muhtemelen magnezyum vericektir muz ve sade soda da iyi geliyor
Meryemak GzdeBilgeYlmaz 36 haftalığım benimde yeni başladı kramplar dün gece uykuda oldu acıyla uyandım bütün gün üstüne zor bastım hala geçmedi 😔 neden oluyor hiç bilmiyorum
BusraYaman @GzdeBilgeYlmaz 32 haftalık olduk benimde yeni yeni başladı genelde gece uyurken giriyor kramp ve eşime masaj yaptırmayana kadar da geçmiyor malesef ve kramp geçtikten sonra 3 gün boyunca o ağrıyı hissediyorum. Magnezyum eksikliginden oldugunu biliyorum ve doktorum magnezyum ilacı vermisti bana.
GzdeBilgeYlmaz BusraYaman anladım cnm magnezyum dan sonra nasıl oldu peki işe yaradı mı? Benimde ağrısı çok oluyor kramp sonraları
GzdeBilgeYlmaz Soda hergün olmasa da sık sık tüketiyorum cnm peki magnezyum kullanınca düzeldi mi sizin
Merve2691 31+2 olduk bendede yeni başladı bazen çok bacak ağrısıda oluyor magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyormuş haftaya kontrolüm var doktoruma söylicem ilaç veriliyormuş
GzdeBilgeYlmaz BaharDedeolualar deneyim bakalım , bazısı da iğne batırınca hemen geçiyor diyor ama korkuyorum 🙈
Gazel GzdeBilgeYlmaz Sade soda çok iyi geliyor bebeğin kemik gelişimi içinde çok iyi hergün içmeye çalışın şifa olur inşllah💜
Bilgecelik GzdeBilgeYlmaz canım bende 24. Haftamdayım bende de oluyor hatta benim haftalarıma gelince uykundan bile uyandırıcak yani o kadar sık oluyor osteocare diye bir magnezyum ilacı verdi doktor her gün oluyorsa artık 3-4 günde bir ara ara oluyor iyi bir ilaç yani doktorunla knuş bmce
GzdeBilgeYlmaz Bilgecelik anladım cnm inşallah geçer bende de hep uyku esnasında oluyor uyanıyordum acıdan, biraz önce uzanırken girdi demekki hep uzanır olduğumuzda mı oluyor bu ayakta yakalansak yolda felan Allah korusun daha zor 😞
GzdeBilgeYlmaz sare55 ben hiç tüketmiyorum süt ürünlerini ilk aylarda tiksinti oldu inşallah yavaş yavaş başlayayım tüketmeye