Busraaa__ üzülme canım bak ne güzel saglıklı bı cocugun var bu yasadıklarını bn ilk geneliğim de yasadım hemde iki defa perinatoloji toktoru konuşuyordu ben sadece ağlıyordum ilkim ölünce ikincide ileri derecede özürlü olunca dünyam başıma yıkıldı vida ha bebeğim olmaz dedim sancıyla bebrgi düşürüp kürtaja aldılar beni ikinci kez kürtaj oldum daha 21 yaşında ama elhamdülillah ondan sonra bi oğlum oldu şimdi 20 haftalığım Allah izin verirse kızım olucak sen iyi ol cocuk tekrar olur inşallah üüzme kendini Allah’a sana eşine cocuguna saglık sıhhat versin 🤲🤲