Busraaa__ insan başına gelmeden anlamıyor gerçekten ilk hamileliğimde güzel yazıları okurdum bu kez tam tersi😔 o kadar çok bebeğe hasta deniliyor ki bizimde ikili taramamız kötü çıktı, siz canınızı sıkıp bebeğinizi üzmeyin şimdiye kadar hiç mi fark etmezlerdi, hamileliği hiç sorunsuz geçen anne sayısı o kadar az ki bu dönem, pek çok bebek sağlıklı doğuyor rabbim bu mübarek günlerin hatrına sıkıntılarımızı giderir inşallah 🙏