greybrde Pelinxx ben bana kalsa ASLAN koyucam isim değilde ünvan gibi olduğu için hoşuma gidiyor ama eşim GÖKTUĞ ismini istiyor bakalım kısmet 🥲🌸
Mmerrvee Pelinxx bizim oğlumuz olsaydı klasik isimleri tercih edecektik ama kızımız olacak. oğlumuza düşündüğümüz isimler : Yusuf, emir,Ömer… gibi
Demetk Pelinxx vallah degisik istersen bir ara esim ogluma cesur koylaim demisti.ben begenmemistim bu aralar forumda cok goruyorum bu ismi bemki sen begenirain.
Caglabade Pelinxx Türkçe öğretmeniyim Türk ismi olması ve duyulmamış herkeste olmayan bir isim olmasını istemiştik KaryaHan koyucaz Allah nasip ederse anlamı tanrı tarafından gönderilen kurtarıcı kral, lütfedilen, tan gibi koyu renkli demek ❣️
-MinikMucizem- Pelinxx ilk oğlumun adı Aren Kuzey 💙 nasip olursa bir oğlum daha olacak Atlas Berk koyacağız inşallah 💙🙏🙏🙏