Pelinxx Kızlar selam, bir türlü içimize tam sinen bir isim bulamıyoruz. Önerileriniz, beğendiğiniz isimler nelerdir?
fatmaa3440 Pelinxx bende son 29 gün kala Kerim Asaf ismine karar kıldık eşimle💙 2,5 yaşındaki kızımın ismi de Betül Meva💕
Gnssc Eşimle anlaşma yaptık kiz olursa ben erkek olursa adını o koyacaktı ve Bora istemisti, fikir olur belki 😊
Mom040 Biz Türkçe kökenli bir isim koymak istediğimizden Ural ismini seçtik. Toprak, Uzay, Çağın, Ayaz, Batu isimleri de beğendiğim isimler.
Asyaerciyes Pelinxx bu senenin bebekleri %60 asaf sanırım bende çok kararsızım ben alptuğ veya karan istiyorum eşim Yusuf veya osman diyor bakalım kimin dediği olucak ertuğrul isminide çok beğeniyorum
Aysegulmanastir Pelinxx 24. Haftaya kadar eşim Aras ben Efe istiyorduk. Şimdi Yamaç’ı düşünüyoruz. Bakalım doğuma kadar neler olacak 🙈🙊