Asya1904 benim kızım 34 haftalık doğdu 10 gün kaldı yoğun bakımda hem solunum sıkıntısı vardı hem emme ama zamanlaa bunları kazandık, hatta düzgün ememiyordu eve geldikten sonra 15 gün kadar çok uğraştım sonunda güzelce tutmustu . O yüzden önce sen endişelenme sakın kalmaya çalış o stresin sütünden bebeğine yansimasin her şey çok güzel olacak insaAllah ❤