Merhabalar pazartesi günü 36+1 de 2969gr doğan bebeyim spinal anestezi ile yaklaşık 40 dk sonra yoğun bakıma alındı ciğerleri ve emme refleksi yavaş ve sıkıntılı olduğu icin 2.gün sonunda solunumu tek basına yapabildiğini öğrendik ama emme refleksi hala yoktu anne sütü vermeye devam ettik hastanede olduğum sürede beni 2 gün sonra taburcu ettiler bebeğim hala orda sarılık ta olduğu icin bunun tedavisine de başlandı benım gibi böyle bi durum yaşayan anneler var mı?benım ilk bebeğim de 39.haftada olu doğum şeklinde dogdu dekolman sonucu ve bu bebeğim icin hersey yolunda giderken 36haftada muayeneye gitmem ile acil sezeryana alındım çok korkuyorum rabbim beterinden korusun ama bi kez daha aynı açıları yasarım diye col korkuyorum koronadan dolayı girip göremiyorum durumu halkında bilgi alabiliyorum ama aklıma mukayyet olamıyorum bu mübarek günlerin gecelerim yüzü suyu hürmetine duanızı eksik bir an önce yavrum evine gelsin istiyorum 🥺☹️🤲