minikturta kuzenim sepet besik almisti hic kullanmadi doğru düzgün yatirmadi bile bende o yüzden sepet besik almadım anne yanı aldim şu ahşap olanlardan onlar daha iyi olur 5 6 aylık olasiya kadar yanımda yatircam beşikte daha sonra beşiği odasına koymayı düşünüyorum