minikturta bebek tabiki seninle aynı odada olmalı cnm heleki ilk aylar için kusma bogulma tehlikesi cok yüksek oluyor hatta ben oglumda ilk 3 ay gece gündüz nöbetleşe baktım annem esimle birimiz uyursak birimiz bebek kusarsa bogulmasın diye yanında otururdu oda ayırmak ne mümkün sonrasında da bana alıstıgı için ve gece sık uyandıgı için asla oda ayırma seyrine girmedim cunku sürekli kalk git emzir gel vs olayı yorucu olurdu 13 aylık hala aynı odada yatıyoruz