SnglMom OzlmDogan_ çatlak kremi adı altında fiyatlarını git gide anlamsızca yükseltiyorlar birde olumsuz yorumları gordukce alasım gelmiyor acıkcası, inşallah bısey olmaz canım bende devam edıcem normal rutinle
OzlmDogan_ SnglMom yağları kullandıgım zaman (hindistan cevizi zeytinyağı kantaron hepsi vs) kücük kücük iğne batar gibi delirtici batma hissi oluyo baş edemiyorum emilene kadar..
YagmurAnnesi SnglMom Zararı olmaz sanırım. ama Öncelikle çatlak olması çoğunlukla genetik.. Bol su içip içeriden de nemlendirmeniz gerekiyor karnınızı.. Tırnaklarınızla da tüm kuvvetinizle kaşımayın karnınızı parmaklarınızın iç kısmıyla narin narin kaşırsınız kaşındığında.. Ben kantaron yağı kullanıyorum zeytinyağı tarzı bir şeyler kullanabilirsiniz.
SnglMom YagmurAnnesi kaşıntı istemsizce oluyor ama kaşımamaua gayret edıyorum veya elimle ovuyorum en kötü daha 5. Ayımdayım ilerleyen aylarda neler görücem bakalım :)
YagmurAnnesi SnglMom bir de hatalar genelde son ayıma kadar çatlamadım ne de olsa deyip bırakıldığında da çatlama oluyor 🙈 ben ilk hamileliğimde çatlamadım ama bacaklarımı hiç yağlamamıştım bacaklarımdan çok az çatladım sadece.. şimdiki hamileliğimde de son 1 ay bakacaz çatlayacak mı 🙈
SnglMom YagmurAnnesi çatlamasakda sürmemiz gerekiyor bacak karın vs normal hayatımızdada bence önemli vucudu nemli tutmak kilo alım verimde catlamamak ıcın hamilelikte ekstra önemli catlamasak bile dediğiniz gibi son ayda bile catlama oluyor aniden 🥲🥲
Mineyld07 SnglMom insan vicdan yapıyor biraz ben yüzüme de artık pek krem sürmüyorum hep bitkisel yağ kullanmaya çalışıyorum nıveanın bebek yağı filan belki ondan alıp sürseniz daha iyi olabilir ☺️
SnglMom Mineyld07 bebek yağı adı altında olması güven veriyor istemsizce evde var zaten onuda deneyeceğim bakalım :)
Lezginka SnglMom çatlaklar için özel kremler var, lietac, mustela, biooil gibi.. Bazıları daha organik nemlendiriciler kullanıyor ben lierac kullandım bir süre, şuan badger balm kullanıyorum
SnglMom Lezginka araştırma yaptım fakat olumsuz yorumlarıda ve cevremde kullanıp memnun kalmayanda olunca almak ıstemedım suanlık aklımdakilerle devam edeceğim son ayıma kadar ve sonrasındada bakalım nası olucak
Lezginka ikinciannelikseruveni kaçıncı haftada çarşambaya başladınız? Çatlak sonrası kremlerden bahsediliyor denediniz mi?