Eeliff_ ben de pure halinde veya minik dogranmis halde buz kaliplariyla dondurup ikea kilitli posetlerin icinde atmayi dusunuyorum. Mevsiminde yedirmek daha iyi tabi ki ama ek gidaya baslayinca insan ne vericegini sasiriyo bazen 😬 alternatif icin biraz biraz atabilirsin