Eeliff_ eğer ki çok iyi bir çilek bulursanız o zaman çok güzel olur geçen senenin Kasıminda eşim diyarbakirdan taze yeni toplanmış bir kasa dolu dolu çilek getirdi hemen yeşil yerlerini kesip dondurucuya attım, bir kaç ay sonra çıkarttım yarısini tatlı yaptım kalanı da annem geçen ay reçel yaptı hayatımda boe reçel yemedim annem dedi ki dondurucudan ben çıkarmış olmasam bahçeden toplayıp getirdin zannederim dedi o derece güzeldi haberin olsun