Sidal canım bence kendini strese sokma bebeğin kiloluysa sezeryan düşünebilirsin bende sezeryan olmak istemiyorum ama bu şekilde önde giderse mecbur karar vericem çünkü çocuk için de riskli olabilir tabi doktorlar daha iyi bilirler ama ne zaman doğacağını bilsek keşke 42 haftaya kalır diye korkuyorum ben bence sende kendini sıkma sezeryan olabilirsin bebek içinde senin içinde daha rahat olur