Esraytmv28 Kızlar bebeğimin gelişimi 2 buçuk hafta önden gidiyor daha 32. Haftadayız bu durumu yaşayan var mı araştırdım 3 hafta önde olursa normal doğumda sıkıntı olabilirmiş sezeryan olmak da istemiyorum bu durumu yaşayan var mı
eylmylk Esraytmv28 arkadaşım yapabilirsen diyetisyen destekli yediklerine dikkat et. Ya da karbonhidrat ekmek makarna tatlı vs kes direk. Benim de öyleydi 2 hafta 3hafta önden gidiyordu dikkat etmeye çalıştım ama hep önden gitti demek ki genetik dedim. Şu an mecbur sezaryen olucam çatım dar ve bebeğim 38 haftalık olmasına rağmen 40 haftalık gibi 😊sevinsem mi üzülsem mi bilemiyorum ama inşallah pazartesi günü kavuşacağız 😍
D-uysal Esraytmv28 benimde 2 hafta önden gidiyor adet tarifine göre 31 haftaligim doktor 33 hafta diyor 2 kilo 43 cm dedi en son ama kilolu sezeryan falan demedi hiç 🤷♀️ kafam karıştı şimdi doktorun dediği gelişim süresine göre mi doğum oluyor gerçek tarihine göre mi oluyor
Esraytmv28 eylmylk sağlıkla gelsin inşallah🙏 Sezeryan olmaya siz mi karar verdiniz yoksa doktor riskli mi dedi
Esraytmv28 Hicran27 evet araştırdığım kadarıyla normal doğum riske girebilirmiş omuz takılması yırtıklar vs😔
Efsane01 Esraytmv28 33.haftadayız şu an 2 kg 43 cm 🥰emin olmamakla beraber ama sizin haftasına göre çok büyük gibi gelmedi bana
eylmylk Esraytmv28 doktorum riskli dedi. Yani çatım müsait olsaydı normal doğum yapıcaktık çünkü 4200 4300doğum yaptırdığı da olmuş. Ama çatım dar olduğu için bebek de iri bu risk dedi. Bennde güvendiğim için tamam dedim. Normal doğum yanlısı biri bu arada o yüzden söylediğine güvendim tamam dedim
Esraytmv28 D-uysal bende allak bullak oldum ilk doktorum bu kadar korkutmuyordu beni şimdiki doktorda mı bir sıkıntı var acaba😄😖
Esraytmv28 D-uysal ayrıca aramızda da 200 gramdan fazla fark var nasıl oluyor ben nasıl 2 buçuk hafta önde oluyorum kilo boy olarak senin bebiş daha önde🙄
D-uysal Esraytmv28 evet aynen öyle 🙄 bunu gidince bi sorayim ben normal doğumdan daha çok korkuyorum sezeryan biraz daha yakın duruyor bana ama yine de ne olur olmaz hazır olmak gerek herşeye
Mircet Esraytmv28 benimde bebeğimde öyleydi 38 de kendi gelmeyi tercih etti ve normal doğum oldu allah ne kararlamışsa o olur şimdiden bunları düşünüp hiç yorma kendini eğer sancın açılman yoksa sezaryen olman senin açından daha iyi olur dikişin fazla olduktan sonra cidden iyileşmekte zor oluyor
Esraytmv28 Mircet inşallah benimki de 38 de gelir erkek olduğu için geç gelmesinden korkuyorum zaten kilosu da var hepten zor olur mu diye
SSeymanr Esraytmv28 tamda bu durumu yaşıyorum. Bende 32. Haftamdayım 35 haftalık gibiymiş.oğlumun Kilosu 2.450 şuan. Şimdiden sezeryan diyor doktor 🤷🏼♀️
Esraytmv28 SSeymanr kilosu gerçekten fazlaymış sağlıcakla doğsun inşallah sezeryan dediyse sıkıntı olmaz ama ben şuan ikilemdeyim sezeryan da olmak istemiyorum🤔
SSeymanr Esraytmv28 valla bende şaşırdım kaldım cok önden gidiyor oysa artık dikkat ediyorum ona rağmen alıyor 🤷🏼♀️ Şekerim var o yüzden dedi doktor. Sadece erken gelirse küveze girmesinden korkuyorum
SSeymanr Esraytmv28 hımm şeker haric aynı durumdayız hemen hemen 🙃 bakalım sağlıkla gelsinlerde inşallah🙏🏻 Tahmini doğum tarihi verdi mi