İçeceği içtikten sonra açık hava bir yerde yürüyün bence biraz ben arabada oturup bekledim oda kapalı ortam içecekte aç karna çok berbat tatlı midemi bulandırdı. İstifra ettim iptal oldu boşuna içtiğimle kaldım. Bir de yürüyüş şekerin enerjiye dönüşüp vücuttan atılmasını sağlıyor değeriniz daha normal çıkar da şekerle uğraşmak zorunda kalmazsınız. Çünkü sınırı geçerse diyet başlıyorlar ve her şey yasak hale geliyor.