Merhaba şuan 23 haftadayım doktor şeker yüklemesi yaptırcakmısın dedi bende olur dedim 10 gün sonrasına Gün verdi hastaneye sabah 8 buçuk da gitmem gerekiyormuş acaba gider gitmez hemen yükleme mi yapacaklar yoksa önce açlık tokluk şekerine mi bakıcaklar bilginiz var mı ? (Devlet hastanesi )