Elfcm bende özele gittim hep kızıma hamileyken ama son iki ayda özeldeki dr umu bıraktım araştırma hastanesine takibe başladım asistan gireceğini bilmiyordum acemiliğime geldi hiç bir şekilde memnun kalmadım ne muameleleri insan gibiydi ne de dikişleri.. Ama 3 yıl oldu belki değişmiştir bilemiyorum