BurcuLice gokhande üniversite Atatürke göre daha iyi diyorlar ama bilmiyorum inşallah iyisine denk geliriz personelin ne diyim 😑
gokhande Tusemefe8134 bende Atatürk devlete gidiyorum merak ediyorum burayı doğum yapan var mı nasıldır
Sadu44 Tusemefe8134 Elfcm ben ilk doğumu orda yaptım özel kısmına gitmiyorsanız ve normalse doğum tercih etmemenizi tavsiye ederim benim doğuma kötü bir asistan düştü çok sıkıntılar çektim hala daha travmasını atlatamıyorum 3 yıl geçti tabi yinede tercih sizin Mervehtp81
Mervehtp81 Bende 24 haftalık olduk bugün Özele gidiyorum kontrole ama doğum sanırım duzce araştırmada olacak
Elfcm Sadu44 Özel kısmındayim ama doktorum 3 ay dan sonra bakmıyor zaten yeni bir doktora daha ihtiyacım olacak. Devleti düşünüyorum ama hangi doktor olacağına karar veremedim. 🙄
BurcuLice gokhande mesela geçen gün biriyle konuştum üniversitenin nts odası çok kirli dedi bu yüzden Atatürk devlet hastanesini tercih ediyormuş ben henüz gitmedim bakalım pazartesi ne olucak ☺️
gokhande BurcuLice benim daha var nst bağlanmama inşallah doğum vakti güzel iyi hemşireler doktorlar denk gelir
Yagmur_81 gokhande ben daha yeni hamileyim dr mustafa bey var işinde iyi biri suanlık memnumum ama allah tamamına erdirirse üniversite de alper başbuğa yaparım doğumu