Mikmikk canım ben biraz tıbbi Nebevi dersleri aldım. Aidin Salih kitapları okudum. Malesef herkes inanmıyor, modern tıpla biraz çelişiyor. Ben yine de bildiklerimi söyliyim. Hamilelikte mide bulantısı demek vücudunda toksin var demektir. Allah kusursuz bir şekilde yaratmış. Sen kusunca o toksinler bebeğe gitmiyor vücudun verdiği iştahsızlıkla da vücut sindirime ayırdığı enerjiyi toksin yakmada kullanıyor. Aslında kusmak bulantı iyi bişey hal böyle olunca. Ben konuyu önceden bilince aylar öncesinden hazırlık yaptım. Paketli gıdayı bıraktım, Sağlıklı ve dengeli beslendim, oruç tuttum….. İnan bana bi kez bile bulantı yaşamadım.