minikbirisi bende kendimi idare ediyorum çok şükür, bende korkuyla geçiriyorum sat’a göre 11+0 haftadayim ultrasona göre 10+5 üç hafta oldu son kontrole daha bı hafta var bende endişe içinde bekliyorum, herkes belirti yaşıyor sanıyoruz ki bı çok gasamiyoruz sıkıntı var, ama öyle değil aynı kişi farklı gebeliklerin de bile bı çok farklılık hissediyorken bizlerin gebeliği birbirinden çok farklı geçmesi normalmiş onu anladim