Kızlar iyi akşamlar 28+2 günlük hamileyim normalde bebeğim haftasıyla uyumluydu bugün 1 hafta önde çıktı doktor yediklerime dikkat etmem gerektiğini söyledi. Açlık tokluk kan şekerime bakılmıştı ve şeker yüklemesini gerek görmedi. Şimdiye kadar ben 5 kilo aldım. Sormak istediğim ise bu durumda olup arayı düzelten var mı? Ekmek makarna pilav kessem geriye ne kalıyor nasıl doyarım ki böyle😔 sizler nasıl besleniyorsunuz yani doyurucu olarak ne yiyebilirim çok cabuk acıkıyorum ve canım aşırı tatlı şeyler istiyor acaba abur cubur yerine kuru meyve falan yesem yine mi sorun olur. Doktora soramadım o an o yüzden buraya yazdım teşekkür ederim