Ovulasyon testiyle yumurta takip ettim arkadaşlar ama aşırı geç yumurtladım reglimin ilk gününü 1 sayarsam 22.günü pik yaptı gecen ay martin 26 si regl tarihim reglime 4 gün var ama yumurtlamaminda daha 7.günü dayanamadim erken gebelik testi yaptm ama fotoğrafta gorunmeyecek isik altinda zorla bakinca gordugum bi cizgimsi bisey var acaba o testin kendi cizgisi mi yoksa boyle bi cizgi gorunmez mi hic yani cok zor isik altinda zor gordum ama var yani sizce nedir ?