Herkese hayirli gecelr diliyorum bizde 8+5 olduk rabbime bin sukur 10 gun daha dikkatli olmam gerekiyor dusk riskim vardi bulatilar var ama azaldi kusma kalmadi bin şükür serumdan sonra 2.bebegim rabbim hepimize saglikla vaktinde kucagimiza almayi nasp eylesin rabbim