DefneRana Tugce0133 çok şükür bulantılarım azcık azaldı rahatladım ama çok kilo alıyorum ilk hamileliğime göre dertliyim 😂😂 siz neler yapıyosunuz
Biranneadayiiii Tugce0133 güzel gidiyor yani koku hassasiyetim dışında kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum 😁
rabiagucer03 Tugce0133 Biz daha çok minnağız 8+4 üz teyzesi 11 haftalıkken kontrolümüz var acaba cinsiyet tahmini alır mıyım diye beklemekteyim kızımda 12 haftalıkken öğrenmiştim belki bunu da öğrenirim diyorum 😂 Ne çok 2. Bebe anneleriymişiz benimde 2.bebem
Tugce0133 rabiagucer03 Ben pazartesi gideceğim 12+4 olmuş oluyorum o zaman öğrenebilir miyim acaba 🤷😅
dilsinati rabiagucer03 RABİ HANIM Son regli başlangıcınız neydi? Benim 10 şubat buna göre 10 haftalık olması lazımdı. Ama bugun gıttım 8 hafta 3 günlük dedi. O yüzden merak ettim??
Biranneadayiiii Tugce0133 1 hafta önceye kadar bulantılarım ve istifra oluyordu çok çoğu yemekten tiksindim şuan 12.ci haftama girdim tiksindigim yemekleri hala yiyemiyorum ve koku hassasiyeti var onun dışında çok şükür güzel gidiyor 😊
Tugce0133 Biranneadayiiii ben ilk bir ay mutfağa giremedim herşeyden tiksiniyordum su bile içemiyordum sadece çubuk kraker başka birşey yiyemiyordum 🙄 şimdi çok şükür iyiyim 😬
Bani Bendee bugun oldum 2 li tarama testını kızlar cınsıyet ıcın bısey soylemedı kucuk dedı 11+0 ız 2 li taramada bellı oluyomu acaba 🤷♀️🤷♀️😂
Biranneadayiiii Tugce0133 çok şükür 🥰 ya şu koku hassasiyetim asla geçmiyor et , köfte,kıyma, tavuk , soğanlı tüm yemekler bunları yiyemiyorum tatları çok değişik ve kokularıda acaba geçicek mi hiç gecmicek gibi geliyor 😞