Miralinda Funda2735 33 haftalık hamileyim hala mide bulantısı çekiyorum her sabah afedersiniz kusmaktan bitap düşüyorum artık
Eylul_53 Funda2735 moral olur mu sana bilmem şuan 16+5 im birden kesildi yemek isimlerini bile duymaya taammül edemeyen biriydim 3 gün öncesine kadar hatta kafamı kaldırmadan uyuyordum ama geçti birden inşallah sende de uzun sürmeden geçer hemen 🤲
Elcnbykckr Oznur_parlakk yok ilk gebeliğimde fazlaya kaçmadan içtim canım istiyordu çünkü bebeğim şükür öyle kolik vs olmadı
Burcunuz Oznur_parlakk smdi gelir topa tutarlar ilk oğlumdada içiyordum çok şükür bı sknti olmadı 🤭ama zararlı oldgunu biliyoruz tabikili
Miralinda Kola genel olarak zararlı zatende 8 aylık hamileliğimde 5 6 kez içmisimdir o da canım çok çekiyordu sırf nefsimi körlemek için yarım bardak canımız çekince hiç içmesekte olmaz ortayı bulmak lazım abartmamak kaydıyla
Eceee7 Oznur_parlakk jlk 3 ay mide bulantısı için doktor kola icebilirsjn demisti ama ben hiç sevmem.agzima sürmem o zaman da mide bulantısı için bir yudum alıp.cikarmistim
Deniztrn Oznur_parlakk offf sorma şöyle buz gibi kapağını açacaksın cısssss yapacak sonra lıkır lıkır 🤤 hain kocam bugün almış içti önümde, ay bi yudum bile vermedi yasak yadak diyip güldü pis pis 😅 bugün adını hain koca koydum öyle sesleniyorum 😒
burcu_burcu Deniztrn geçenlerde de benim eşim eltimlerde herkes içerken bana koydurtmadı o içemez dedi millet hep bana acıdı 😂 normalde evimize almıyoruz sadece dışarıdan gelen olursa yada bir yerde denk gelirse oda sayılı işte
Elif_s Oznur_parlakk ben ictim yok oyle birsey cok icme bir bardaktanda birsey olmaz ben cok icerdim simdide hamileyim yine cok iciyorum
Asil_Egem Oznur_parlakk o sıkıntı bende de var maalesef tam bi bağımlılık ya içmek istemiyorum bazen dayanamıyorum ama gaz konusunu bilmiyorum çünkü daha 22 haftalık🥰
YagmurAnnesi Oznur_parlakk ben kızımda ara ara içtim çok şükür öyle gaz sorunu çok olmadı. şimdi oğlumda da ara ara içiyorum 🤭😂
Selver90 Ben oglumda hic icmedim gazli bir bebekti 6ay surdu belki daha fazla simdi azda olsa iciyorum canim aslinda daha fazlasini cekiyor 😂gazli bir bebek olmasiyla alakasi yok bence