Oznur_parlakk Kızlar dayanamıyorum, kola içiyorum, içme bebek gazlı olur, sen çekersin falan diyorlar, aslı var mı, doğru mudur🥴aranızda içip bebeğin de sıkıntısını çeken var mı yada bilginiz var mı🙈
Tubasel5 Oznur_parlakk ahhhh lıkır lıkır içesin geliyor. Eşimle Ramazan’da hep kola içerdik şimdi meyve suyu 🙄🙄
Ozlem23 Oznur_parlakk yok artık ne alakası var bebeğin gazıyla kolanın 😄 zararlıdır tabikide sonuçta normaldede zararlı
Mucizepamugum Oznur_parlakk bazen cok guzel kokuyo bende asidini gidererek iciyorum yarim cay bardagi kadar
sibelyrl Mucizepamugum asidini kaçırmanız bir işe yaramaz kolanın bileşenleri zararlı çok fazla şeker ihtiva ettiği için. Yoksa gazı sizde çıkartıyorsunuz 5 dakika sonra ağızdan😅
EczSinemltnlk Oznur_parlakk Şeker oranı yüksek olduğu için,bebeğin anne karnında diyabet (şeker) hastası olmasına ciddi sebebiyet verebiliyor maalesef. Çok tüketmemeye gayret edin
Deletedmom_5 Oznur_parlakk Valla bir alakası varmı bilmiyorumda yengem hamileyken hep kola gazoz gibi asitli şeyler içiyordu annemde içme bebek gazlı olur dedi inanmadı sonra bebek doğdu 6 ay gaz problemi yaşadılar doktor doktor gezdi
Melike Oznur_parlakk içmeyin hem sizin hem bebeğiniz için 💖 Kuzenim 6 aylık hamile ara ara içiyormuştu doktor bebeğinin gazı var gazlı içecek içme demiş. Çok canınız çektiğinde asitini biraz kaçırıp gönlünüz geçsin diye için ama tavsiyem içmemeniz 😂
Burcunuz Oznur_parlakk az önce. Bir bardak daha ictm 🤭 oruç tuttuğm için yemeklerde canm çok istiyor biliyorm zararlı ama engel olamıyorum 🤭