Ebruadaduru Vallahi bana da doktorum 38+3 de slırım demişti 4 temmuzda. Bugun nst ye gittim. Sancım çıktı. Yatış verdi serum taktılar eğer geçmezse acil sezeryana alıcam dedi. 36+5 im bu arada. Allahtan sancım kesildi şuan evdeyim. Yatıyorum bol bol. İnşallah bekler bebişim zamanını. Çok korktuk bugun 😌
Ezo35 Ebruadaduru yaa ilk doğum mu olucak sizin. Riskli donemler sizinde bitmis ama Bekler insallah anne karnında ne kadara kalsa o kadar iyi aslında 💕
Ezo35 Fatmafatma haftasonu denk geliyor taburcu olduğum zaman. Allah korusun sarılık ve başka bişey olduğunda yazlik yerde yaşıyorum çocuk doktoru bulmam imkansız o yüzden istiyorum
Yusufveannesi Ezo35 yok canım bnm ilkimdi normalde bn bu ayın 28 de Doğum yapacaktım ama 37 haftalıkken suyum geldi sezaryen oldum
Ezo35 Yusufveannesi vardır bunda da bi Hayır çok şükür o kadar erken değil 😊 sağlıkla büyüt bebeğini 💕
MTKutay Ezo35 canım benimki de planlı sezeryan ve 38+1 a gün verdi doktorum salı günü ameliyatim olacak insallah ve cok korkuyorum o güne kadar ya doğum başlarsa diye
Ezo35 MTKutay ay salı günü ameliyatim diye yazmışsın 🙈 bişey kalmamış canım ya var mı bi riskin? Olmasa bile bol bol yat annesi ❤ salıya şurda ne kaldı 😉
MTKutay Ezo35 bi riskim yok ama kasilmam ve sancim oluyor korkuyorum ya doğum başlarsa diye 😂 ne yatması valla ev temizliyorum doğumdan önce 😂
Sedacengiz Canım bana tam olarak gün vermedi. Ama 39.hafta da alırım Buda 14 15 Temmuz’a tekabül eder bakacağız dedii. Peki bi soru içinde soru da benden,, sezeryan için açılma vs varmı diye doktorlar bakıyor mu
MTKutay Sedacengiz bakmıyorlar diye biliyorum 37+4 um ve hiç alttan muayene olmadım doktorum riske atmaya gerek yok dedi ve 3 gün sonra sezeryan ameliyat olucam
Ezo35 Sedacengiz bakmiyorlar canım. Her kontrolde nst ye baglaniyoruz ya bu ve USG de problem olursa bakiyorlardir belki