Mrvbdk tabiki öyle canım ama benim sormamdaki amaç extra bişey cikmadan kaçıncı haftadan sonra almaya başlıyorlar. Bide zaten hertürlü 2 gün kalıyorsun hastanede. Taburcu olduktan sonra genelde sarılık olayı oluyor. İlk dogumumda hafta sonuna geldiği için çok panik olmuştum 🙈 derdim o yüzden yani yoksa 3 gün daha kalsın ne olucak 😀