Piremses0 Çok şükür gördük kesemizi sağ tarafımda ağrı vardı kese de sağ tarafta dedi doktor 🐣Rahim içinde olması gerektiği yerde dedi🥳 adete göre 6+6 haftalık ama bizimki geç döllenme oldu ilerki haftalarda yakalar birbirini dedi ve 2 hafta sonra kalp atışı için çağırdı💓 🤲🏻😍 kese ve kalp atışı için bekleyenler var mı ?😊 https://resmim.net/i/iSvrX
merveosman2627 Piremses0 ben varım canım dün beta 2612 ydi daha doktora gitmedim görünürmü bilmiyorum haftaya cuma gidecem inş keseyi görürüz
Ebruuuusalman Piremses0 Piremses0 bende beklemedeyimcok sükür keseyi gördük nasip olursa 4 mayısta nasip olursa kalp atislarini görcez insallah
Piremses0 merveosman2627 pazartesi günü 2012 di canım benimde bugün karından gördük çok şükür görürsün sende ☺️
Piremses0 kivirciginannesi evet canım doktor gel demişti tahlilleri götürdüm sağ tarafımda ağrı var dedim bakmıcaktı ultrasonla gelmişken bakim dedi 😂😍
Piremses0 Ebruuuusalman ayyy çok iyi bende 4 mayısta gidicem ama biraz daha mı geç gitsem diyorum daha iyi görmek için 😄🐣
Pinarazn Piremses0 salı gunu ınsallah kalp atışı için gidicem allahımın ıznı ıle 6haftalık hamıleyım🥰
Ebruuuusalman Piremses0 bende ole dusunuyordum ama devlet hastanesine gtcem randevu hic yok ne tuaf kadin hastaliklarina randevu var ama gebeler alamaz diyo cok tuaf ilk gttigim ozeldeki doktor 30 nisan da gel demisti ben de birazdaha gec olsun bse olmaz diyerekten 4une aldim
Piremses0 kivirciginannesi evet ilki öyle di karından göremedi Altan gördü çok şükür bınu gördük karından ama sunu anladım bi kaç gün içinde hemen büyüyor kese 😍😍😍
Gamzebrb Piremses0 ya çok sevindim peki kesenin büyüklüğü ne kadardı yazıyo muydu bende pazartesi gitmiştim ultrasonda küçük gözüktü alttan bakalım dedi altta tam gözüktü 10 gün sonra kalp atışı için gel dedi 7,2 mm di 😍