[silindi] SutlacimiYedimmiBen bende biraz öyleyim şu an yoğun bel ağrım yok ama ilerleyen haftalarda olacak gibi 😓
Austosprensi_ [silindi] 62 hamile kaldım suan 69 allah büyük ağustos kadar nolur bilmem sağlıkla doğsun yavrum kilo verilir illa ki 😇🤣😜🌼
Irmozby6767 Austosprensi_ Bende aynı kiloyla hamile kaldım ve aynı haftadayız ve aynı kilodayız agustosa kadar bende düşünemiyorum kaç kiloda olurum 😂😂
vezza06 SutlacimiYedimmiBen maşallah 🥰 bian dedim acaba bebek mi zayıf diye ama maşallah oda iyiymiş Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin
BusraBrnYnc Bende 16+1 im şuanda. Şimdiye kadar 3,5 kilo verdim mide bulantıları sağolsun. Bebeğimiz çok şükür 140 gram kilosu iyi. Balık etli bir insanım umarım çok almam. Ama ben çok hareket etmeme bağlıyorum kilo almamayı 🤗
semrakin_16 Rabiakru seker yüklemesi yapmadi ama suyun fazla,bebek iri demeye başladı doktorum.seker riski var dedi ama bisey olduğunu düşünmüyorum 1.de cok daha sismistim.hicbir sorunum da yoktu ona da çok iri fln demişti 4.5 kg doğar demişti 3300 kg dogdu