Arife_yildiz yapabilrsin, başta yaparsan her zaman yapabilrsin, korkma, doğum yaptığımda herşeyimi annem ve kayınvalidem yapmak istedi yaptılar altını bile değiştirdiler, yıkadılar ben çok kör kaldım.. şimdi keşke diyorum keşke ben yapsaydım herşeyini şimdi daha kolay olurdu herşey, şuan üçüncü gebeliğim ve hala bebek yıkamayı bilmiyorum, ama bu defa kendim yıkayıp giydirmek istiyorum, yani burda anlatmak istediğim sadece hastanede kalma konusu değil, bir çok şeyi üstlen ve korkma yap, olağan üstü birşeymiş gibi bebekle ilgili algı oluşturma içinde🌸 bunları söylüyorum çünkü ilk doğumda birileri de benim gibi yanlış yapmasın lohusa psikolojisine girmesin diye💐