Arife_yildiz kesinlikle eşinle kalmalısın, birbirimizle bağınız güçlenir hemde hastanede eşinin yapacağı şey bebek ağladıkça sana vermek, emzirdikten sonra da beşiğe bırakmak olcak, bir de sen lavaboya giderken yardım eder, üstesinden gelinmiyecek bir durum değil🥰 ben ilk doğumumda hüç refakatçi almadılar ama normaldi zorlanmadım,