Arkadaşlar sabahtan beri sinir krizine giriyorum hiç bir yerde kan sulandırıcı yok olanın kutusu da 150 tl içinde sadece 10 tane var niye bu kadar pahalı üstelik sigortam var . Bedava alabiliyormuş diye duydum kan pıhtısı olan hamileler. Benim daha yeni yazdı doktor ama niye bedava almam için rapor yazmadı bedava almam için ben yapmalıyım lütfen dönüş yapın