Selenimom Tüp bebek tedavisiyle gebe kaldım.Tedavinin en başından beri kullandım bu igneyi hala da kullaniyorum. raporu 7.-8.haftamda çıkardık.Oncesinde dr unuz recetelendirebiliyor.Rapor olmadan da alabilirsiniz.Rabbim hayırlı olumlu sonuclar nasip etsin🤲