Cioduruannesi thepurple geçen hafta oldum ilk doz kolum hala çok şiş kızarık geçmedi sizinde kolunuz şişti mi acaba
Elifasaf123 thepurple şükür bende birşey olmadı baktın kötü olursan gel dediler sen nie gitmedin şiş falan olursa buzla tanpon yapar gibi yap dedi ALLAH ŞİFA VERSİN
minnakannecim Huriyekayhan Bende salı günü 1dozu oldum benimde çok ağrım var yatamıyorum kolumun üstene kaldıramıyorum ama ne yaptıysam geçmedi ağrısı
Bulut27 meraklianne1 benim 1. Çok çok kötü geçmişti 2 gün hasta gibiydim ama 2. Doz aşı Hiç öyle olmadı bir gün kolum biraz ağrıdı o kadar. Korkmaya gerek yok